Range Rover Evoque 2014 vine echipat cu transmisie ZF cu noua trepte!

Crossoverul Range Rover Evoque a păşit pragul adolescenţei şi iată că, a ajuns la prima etapă de perfecţionare. Noul Evoque a primit o serie de îmbunătăţiri, care vor propulsa vânzările modelului către un alt nivel. 

15429734631692809431

Cea mai importantă schimbare, este trecută la capitolul trenului de rulare. Range Rover Evoque va beneficia de acum încolo de noua transmisie ZF cu nouă rapoarte! Această intervenţie a permis reducerea consumului de carburanţi cu 11.4%, iar odată cu ea a scăzut şi nivelul emisiilor nocive. În versiunea echipată cu motorul de 2.2 litri diesel, generator de 148 de cai putere, Evoque-ul promite un consum de numai 4.9 litri la sută!

5197438761700957585

O nouă opţiune va fi acum disponibilă pentru iubitorii de mici escapade în off-road. Range Rover poate fi echipat cu sistemul de tracţiune integrală Active Driveline. Iată cum funcţionează. La viteze de pînă la 35 km/h, maşina se comportă ca un crossover obişnuit, utilizând doar tracţiunea pe punte faţă, iar atunci când este nevoie, trecerea la 4×4 se face în numai 300 de milisecunde!

Active Driveline, înglobează şi sistemul Active Torque Biasing, care reprezintă un diferenţial comandat electronic e-Diff şi care are rolul de a repartiza cuplul între roţile punţii spate pentru o mai bună aderenţă şi stabilitate. Adiţional, este prezent sistemul Torque Vectoring by Braking, oferit standard, cu menirea de a păstra crossoverul înfipt în curbe.

8480949601798391824

Lista opţionalelor continuă cu sisteme de asistenţă la parcare, identificarea şi recunoaşterea indicatoarelor rutiere dar şi sistemul de menţinere a benzii de rulare.

9632509601079746502

La exterior, noul Evoque nu se deosebeşte prea mult de versiunea actuală, decât prin inscripţii, culori noi pentru caroserie sau jante. În vânzare, Range Rover Evoque va fi lansat la începutul anului 2014.